2014/09/28

Nasubi-Photoshoot & DeviantART ~!



Eli juu, meillä oli tosiaan eilen photoshoot meikän Nasubi-cossista! Kerrankin tuli kunnolla otettua materiaalia, kun yleensä ihan hirveesti harmittaa kun cosseja on kaapissa monta mutta kuvia liian vähän, mutta jokatapauksessa - kuvaajana toimi Linnea ja itse olin tietenkin se ketä käytti tämän päivänsä kuvien editoimiseen. Oon itse todella tyytyväinen siihen, kuinka hyvin kuvat onnistui, ilman että olisin omalla naamallani saanut kaiken pilattua. Linnea kyllä totesi että hyvin osasin roolini vetää kun yritin kuvailla Nasubia hahmona sen verran, että onhan se vähän ääliö. Eipä kyllä yllättänyt että oon itekin vähän idiootin näköinen heh. Ja tosiaan tämä ihana hölmöläinen on Hoozuki no reitetsu -nimisestä animesta jos ei ollut jollekin ennestään tuttu! Heitin tähän pari kuvaa nyt näytille, mutta loput yksilöt voi käydä katsomassa mun ihan uunituoreessa DeviantARTissa eli tuolla: 
 http://yvonneye.deviantart.com/ click click~!  Cosplay kansiosta löytyy lisää Nasubi -kuvasia ynnä muita ja jos jotakuta kiinnostaa, niin onhan siellä oma kansio mun itse ottamillekin kuville. (Sepä tässä hassua onkin olla onnistuneesti kuvattavana, kun on itse tottunut olemaan siellä kameran toisella puolella)

Kertokaapa toki mitä mieltä olette!





Nyt tietysti vähän tyrkytän sitä DeviantARTin kurkkaamista, sillä siellä on ne vielä paremmat yksilöt näkyvissä haha. Menkää jo.


Semmoista myöskin oon tässä pohtinut, ettei tämä tällainen kaksikielisyys bloggaamisessa taida olla mun juttu. Monet postaukset jää kirjoittamatta kun tuntuu että siihen menee ihan liikaa vaivaa kirjoittaa samat asiat kahteen kertaan ja okei, rehellisesti sanottuna koen itteni idiootiksi hokiessani semmoisia. Mietin myös että saan parempaa ja ymmärrettävempää sisältöä aikaan ihan omalla äidinkielelläni, vaikka ei sitten muut kuin suomalaiset ymmärtäisikään.

Hyvää syksyä, minä jatkan elelyäni keskeneräisten cossien ja proppien valtaamassa yksiössäni aka. kaatopaikalla! Puhellaanpas niistäkin sitten myöhemmin~

2 comments :

  1. Hitsi, mun pitää niin katsoa tä sarja!!

    By the way, mä tiedän yhen tyypin jota kiinostaa sun blogin lukeminen (meinas just liittyä lukijaks).. mutta hän ei ymmärrä suomea joten jos heität pois enkuksi kirjoittamisen niin hän on sad. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen katsomaan! Aijaa, no jos täällä ihan oikeasti on englannin kielellä kiinnostuneita lukijoita olemassa niin kaipa minä voin vielä jatkaa silläkin kielellä väkertämistä :)!

      Delete